הפקת בר מצווה בכותל

בר מצווה בכותל- למה זה כדאי?

בר מצווה בישראל הוא אירוע מרגש ביותר ובעל משמעות רבה על פי המקורות היהודיים המסורתיים.
 הרבה פעמים מושקעים מאמצים רבים על מנת לשלב באירוע בר המצווה בכותל אלמנטים של שמחה, חברים וכיף יחד עם אלמנטים של רצינות, מסורתיות והיסטוריה.
המקום שיכול בהחלט לשלב בין הפרטים וליצור אירוע ייחודי ומרגש ביותר הינו הכותל המערבי.
עם השנים ניתנה חשיבות רבה להנחת התפילין הראשונה והסמלית המתקיימת לפני בר המצווה דווקא ברחבת הכותל. מאז, הוקמו מספר מקומות המאפשרים לערוך את בר המצווה באזור הכותל יחד עם שירותי קייטרינג מעולים ועוד. 

הפקת בר מצווה בכותל- האירוע ברחבת הכותל:

חשוב להבדיל בין השלבים השונים של האירוע. 
הפקת בר מצווה בכותל כוללת את המפגש בכותל, את הנחת התפילין החגיגית, התפילה המיוחדת, הצילומים וכן הלאה. כל אלו לוקחים חלק בתוך אירוע הבר מצווה עצמו עול רחבת הכותל ממש.
כמו כן, הם אינם מצריכים ארגון רב.
 לאחר מכן, ניתן לעבור אל מסעדה או אולם אירועים הנמצאים בסמוך לכותל ממש כגון ברובע היהודי או אפילו במבנים הצמודים אל הכותל ומשרתים את ציבור החוגגים בדיוק לשם כך.
שם ניתן ליהנות מהזמנת שירותי קייטרינג ועריכת אירוע סביב שולחנות אוכל, תכנית וכן הלאה.

דרכי הגעה- עוד שלבים בתהליך ההפקה:

הפקת בר מצווה בכותל חייבת להתבסס על הבנת הצרכים של החוגגים והמוזמנים.
למשל, יש לקחת בחשבון את נושא ההגעה ואת המורכבות שלו.
 כך, הפקת בר מצווה בכותל כולל, הרבה פעמים הזמנת שירותי הסעות לצורך מתן מענה עבור אורחים שאינם מכירים את האזור או אינם מסוגלים להליכה הרגלית המתישה מהחנייה ועד הכותל עצמו.

נקודות נוספות:
הביקור בכותל מהווה תוכן איכותי ומעניין בפני עצמו.
 לעתים, הוא מספק תכנית מספקת לחלוטין. עם המעבר למסעדה או אולם האירועים מומלץ להיות ערוכים גם כן מבחינת תכנית, מבחינת מספר אנשים, סוגי תפריטים וכן הלאה. האירוע עשוי לדרוש התארגנות רבה מראש ומומלץ להגיע אליו מוכנים בהקשר זה. כדאי לדעת שישנן חברות הפקת אירועים מומחיות לנושא זה.