בר מצווה במצדה

בר מצווה במצדה עושים עם "שָׂרוּ" – הפקת אירועים – 0529-772-809

בר מצווה במצדה

בר מצווה במצדה

בר מצווה במצדה חגיגה על ההר

בר מצווה במצדה הפכה לפופולרית מאוד בקרב הורים חוגגי בר מצווה,
המצדה נחשבת לאחד האתרים הכי חשובים והכי מתויירים בישראל. מלבד זאת, היא מקום פופולרי המיוחד לעריכת אירועי בר מצווה בישראל. יש הרבה מקומות מומלצים לעריכת טקס בר מצווה כמו: בר מצווה בכותל, בר מצווה בצפת, בר מצווה בבית כנסת וכדו' יחד עם זאת לאירוע בר מצווה במצדה יש נופך ואווירה מיוחדת במינה.

בר מצווה במצדה - סעודת מצווה במדבר

בר מצווה במצדה – סעודת מצווה במדבר

הילד הגיע לגיל שלוש עשרה והאירוע הכי מרגש בחייו (לפני חתונה, כמובן) הגיע סוף סוף. זהו אירוע מיוחד המסמל מעברים רבים- מעבר מילדות לבגרות, מעבר מתלות לאחריות, מעבר מחופש ממחויבות לקבלת עול מצוות. לכן משפחות רבות נוהגות לציין ולחגוג את האירוע הזה בצורה מיוחדת, על מנת לסמל את הייחודיות שלו ואת החשיבות שלו. אחד המקומות הפופולריים ביותר בארץ לעריכת בר מצווה הוא מצדה.

בר מצווה במצדה אל מול נוף עוצר נשימה!

בר מצווה אל מול נופי בראשית קסומים מדי שנה נערכים עשרות טקסי בר מצווה (ובין היתר, גם טקסים אחרים) במצדה. האתר החשוב הזה מסמל עבור עם ישראל את המקום בו התגבשה החירות שלו כעם, המקום בו העזו לעמוד בפני עצמם ולהיאבק בשלטון דיכוי אשר כבל אותם, המקום בו קמו ולקחו אחריות על עצמם. מה יותר מתאים, אם כן, מלערוך בר מצווה על הר המצדה, שהיא אירוע רב משמעות וסמל של לקיחת אחריות, במקום כמו מצדה? אל מול הנופים עוצרי הנשימה של המדבר וים המלח, בר המצווה יכולה להפוך מעוד אירוע לאירוע מפעים ומרגש מאין כמותו.


טקס הנחת תפילין בבית כנסת העתיק בן 2000 שנים

את טקס הנחת התפילין והעלייה לתורה אפשר לעשות בשתי מקומות עיקריים, האחד הוא בית הכנסת העתיק על ההר (המקום אינו מקורה) והמקום השני והמומלץ הוא טקס בתוך בית מגורי הקנאים שעל ההר, מגורי הקנאים או בית המדרש מקורה ומשם אפשר לראות את הנוף הנשקף על כל ערבות ים המלח. שם נערוך טקס מיוחד עם רב ופייטן וכמובן להקת מתופפים או כליזמרים לבחירתכם, שינעמו לנו את הטקס והתפילה ויתרפו לשמחה הגדולה, יש לציין שהמתופפים לא יכולים לעלות להר, הם יתחילו איתנו את השמחה למטה ואז יתרפו רק עם שופרות.
מאחורינו עשרות הפקות בר מצווה על ההר ואנחנו מכירים את האזור כולו. נוכל להציע לכם מגוון אורחנים מהאזור לארוחת הצהרים ומקומות לינה אם תרצו להמשיך את החגיגה המדברית, נוכל לספק לכם גם ארוחת בוקר במיקומים עם תצפיות נוף ייחודי שיפתיעו אתכם. מעבר לטקס עצמו, ניתן לערוך סיורים במקום ובכך להפוך את האירוע למיוחד עוד יותר.

נופים עוצרי נשימה באיזור ים המלח והמצדה

נופים עוצרי נשימה באזור ים המלח והמצדה

טקס עם חב"ד

אנחנו יכולים לשתף את רב המצדה מטעם ארגון חב"ד ים המלח, אשר דואג לכל הפרטים הקשורים בטקס, החל משלב ההכנה לבר המצווה, דרך הכנת תכנית המותאמת לבקשת המשפחה והחתן ועד לעריכת הטקס עצמו. בליווי הסברים קלים על מהות הטקס וערכים היהודים, בנוסף יש אפשרות להצגה מיוחדת בשילוב המשפחה כולה.
קיימות עוד אפשרויות לארגון בר מצווה במצדה. באשר לכיבוד או סעודה, ישנן מספר אופציות. הגן הלאומי במצדה מאפשר עריכת אירועים. נוכל להמליץ לכם על שירותי קייטרינג והסעדה. כמובן שבאזור מצדה ניתן למצוא עוד מגוון אפשרויות ומקומות לעריכת אירועים וסעודה, למשל באחד היישובים הסמוכים למקום כמו עין גדי או המלונות באזור ים המלח.

לסיכום, בר מצווה במצדה היא בהחלט חוויה בלתי נשכחת עבור חתן השמחה וכמובן גם עבור משפחתו הקרובה והחברים, יחד עם זאת ארגון האירוע עצמו הוא בדרך כלל לא כל כך פשוט וכרוך לעתים בפרוצדורות רבות באזור שאתם לא כל כך מכירים… תנו לנו לעשות לכם בר מצווה במצדה שתזכרו לכל החיים!

אנחנו מאחלים לכם מזל טוב!

"שָׂרוּ" – הפקת אירועים – 0529-772-809