מקומות מיוחדים לחגיגת בר מצווה

מקומות מיוחדים לחגיגת בר מצווה

מחפשים מקומות מיוחדים לחגיגת בר מצווה? הגעתם למקום הנכון.

אם כבר חוגגים בר מצווה בישראל, כדאי לנצל את המקומות היותר יפים של ישראל לחגיגת בר מצווה יוצאת מגדר הרגיל.

בר מצווה זה אירוע מיוחד אשר דורש שהחגיגה שלו תהיה גם היא במקום מיוחד ובלתי שגרתי, אם אתם מעוניינים בחוויה אחרת וייחודית יותר מאשר אולם שמחות רגיל, מקום רוחני יותר אשר יעצים את החוויה של הבר מצווה וייתן לה משמעות גדולה יותר, הבאנו כמה דוגמאות למקומות כאלה:

בר מצווה בכותל

חגיגת בר מצווה בכותל המערבי האם קיים מקום יותר קדוש ויותר רוחני מאשר הכותל המערבי שהוא השריד האחרון שנותר לנו מבית המקדש? ככל הנראה לא. אין ספק שחגיגת בר מצווה עם עריכת טקס מרגש בכותל המערבי תיתן לאירוע שלכם משמעות עצומה ועמוקה יותר מכל מקום אחר. בר מצווה עם מתופפים בירושלים מרגשת במיוחד המתופפים מהכותל זה נגנים שיודעים לעשות שמח, אנחנו נדאג לכם לכול הפרטים הקטנים והגדולים החל מהאוטובוס שיאסוף אתכם בבוקר, צלמים שיתעדו את היום המוצלח בכותל המערבי בירושלים, דרך מסעדה ליד הכותל המערבי, תהלוכה מוזיקלית, עלייה לתורה, רב, פיטן, הרכב מוזיקלי שילווה אותנו במסעדה ואפילו סוכריות לזרוק על חתן בר המצווה. אנחנו מומחים בהפקת בר מצווה בכותל!

בר מצווה מדברית

בר מצווה במצדה אף הוא רעיון מוצלח ביותר, אם אתם שוחרי נוף בראשית והמדבר מרגש אתכם כדאי לכם לחשוב על בר מצווה מאוד מיוחדת על הר המצדה, יש לנו תכניות מגוונות עם מבחר פעילות הורים וילדים, אחרי הטקס על מרומי המצדה אפשר לסעוד את סעודת המצווה בשטח במקומות שישאירו אתכם פעורי פה, אם תבחרו לחגוג את בר המצווה שלכם יותר מיום נוכל להציע לכם מקומות לינה, בבתי מלון באזור או באחד החאנים המדבריים באזור מצדה וים המלח. יש אופציה מעניינת לא פחות, עריכת בר מצווה בבית הכנסת העתיק של עין גדי,

בר מצווה בביתי כנסת מיוחדים בישראל

 בר מצווה בבית כנסת: יש משפחות שיעדיפו חגיגת בר מצווה בבית הכנסת. ישראל שופעת בבתי כנסת מיוחדים ומרשימים, יש בתי כנסת עתיקים בצפון הארץ בצפת ובטבריה, ובחבל יהודה יש את בית הכנסת בסוסיא, בירושלים יש רשימה לא קטנה של בתי כנסת מרשימים עם סיפורים והיסטוריה והרשימה עוד ארוכה.

בר מצווה בחברון, צפת מירון

מקומות נוספים לטקס בר מצווה שובר שיגרה יכול להיות בר מצווה בחברון, אם אתם קשורים למסורת היהודית בר מצווה בחברון יכול להיות אפשרות מרגשת מאין כמוה, גם בר מצווה בצפת מרשימה לא פחות, עם תהלוכת כליזמרים שמחה באחד מבתי הכנסת העתיקים בצפת וסעודת מצווה באחת מהמסעדות הגליליות יכול בהחלט להשאיר טעם וזיכרון מתוק. 

חגיגת בר מצווה בקברי צדיקים 

ידוע שצדיקים נקראים חיים במיתתם ויש להם כוח השפעה גם לאחר מיתתם ולא בכדי כל כך הרבה אנשים נאספים אל קבריהם בכדי להתפלל בפני קבר הצדיק ולבקש את ברכתם מן השמיים. לאחרונה יותר ויותר ילדי בר מצווה חוגגים את יום חגם בציוני הצדיקים כשהבולט בניהם היא בר מצווה בבא סאלי, וטקס בר מצווה במירון בציון רבי שמעון בר יוחאי