מה לובשים לאירוע בר מצווה בכותל?

מה לובשים לאירוע בר מצווה בכותל?

מתכננים לחגוג אירוע בר מצווה בכותל? מה לובשים לאירוע בר מצווה בכותל?  צריכים כיוון למה ללבוש?
איך מתאימים את הבגדים של החתן לעלייה לתורה? מה מלבישים את החתן? עניבה? חליפה? מכופתרת "פשוטה"? או שאולי משלבים בין הסגנונות?

החלטתם לערוך את חגיגות בר המצווה לילדכם בכותל?

זה הזמן להתחיל לחשוב על לבוש, בשבילכם וכן גם בשביל האורחים! הבחירה לערוך בר מצווה בירושלים זוהי בחירה מיוחדת ולא שגרתית, טקס העלייה לתורה והנחת התפילין בירושלים, בכותל המערבי, מקום שמחבר את העם היהודי הוא ללא ספק בחירה שתוביל לאירוע מרגש ועוצמתי.

למעשה זהו יום שהאורחים והמשפחה יבלו את כולו יחד, כקבוצה אחת, כבר מההתכנסות לפני העלייה לאוטובוס, במהלך היום ועד לסופו בו הם ייפרדו לשלום עם שלל חוויות ואנרגיה חיובית וקדושה שירושלים מייצרת.

אם תרצו להגיע גם אתם כאורחים ליום הזה, כשהכול כבר מאורגן לכם ואתם נטולי דאגות על הפרטים הטכניים אני ממליצה לכם להיעזר במפיקת האירועים שרית בר יוסף, שמנהלת את חברת ההפקות "שרו הפקות" ומתמחה בהפקת אירועי בר מצווה בכותל כבר זמן רב.

ממליצה בחום רב להכיר אותה ואת מה שהיא מציעה ליום הזה. באתר שלה תוכלו להתרשם מהמלצות, סרטונים ומידע על מהלך היום.

בכדי להכניס עניין ושמח נוסף ליום הזה, אמליץ לכם להזמין תהלוכה מוזיקלית. המתופפים בכותל של להקת "מתופפי המדבר" יחכו לכם כבר בירידתכם מהאוטובוס בשער האשפות, לבושים לבן עם תופים, כליזמרים ושופרות.

להקת "מתופפי המדבר"  בעלת ניסיון של מעל עשור שנים באירועי בר מצווה בכותל.

המלצות ללבוש בר מצווה בכותל

דבר שמייחד קבוצה הוא תלבושת אחידה, ולא כזו של בית ספר.

אפשר לבקש מכל האורחים להגיע בצבע אחיד, שיבליט את הקבוצה, ומה יותר חגיגי וטהור מהצבע הלבן? קבוצה שלמה שהאורחים בה יגיעו אחידים, הנשים עם שמלות בגווני הלבן והגבריים עם חולצות מכופתרות בלבן לחגיגת בר מצווה בכותל.

אם אתם אוהבים את רעיון האחידות אבל רוצים אחידות סמלית יותר,

תוכלו להזמין לאורחים כיפה בצבע תואם לגברים ולנשים מטפחות לשיער באותו צבע של הכיפה. שזהו בהחלט דבר בולט ומרשים לא פחות.

בהצלחה!מתו