הפקת בר מצווה בכותל

הפקת בר מצווה בכותל

האירוע שמציין את המעבר מילדות לבגרות

אין ספק כי אחד הימים המרגשים והחשובים בחייו של נער מתבגר הוא יום חגיגת בר המצווה שלו, האירוע שמציין את המעבר מילדות לבגרות, מנער לאיש המסוגל וצריך לעמוד במצוותיו. את היום החשוב והחד פעמי ראוי לציין בדרך מיוחדת שתיזכר לחיים שלמים… ומהי הדרך האולטימטיבית והנכונה ביותר ? הפקת האירוע במקום הקדוש בעולם- בכותל המערבי.

הפקת האירוע במקום הקדוש בעולם- בכותל המערבי.

כמה אופציות לחגיגה

יש סוגים שונים של אנשים וכל אחד הוא בעל סגנון ייחודי לו, אלו שאוהבים לחגוג אירוע קטן וצנוע בו מזמינים רק את המשפחה הקרובה, מקיימים ארוחה סמלית ועולים לתורה בצורה המשפחתית ביותר. או לחלופין, יש כאלו שמעדיפים להפיק אירוע גדול עם כל החברים והמשפחה המורחבת ולמלא אותו בשמחה ורגש. בכל אופן,אם אתה נמנה עם הצד הראשון או השני,  שתי האופציות אמורות להיות מלוות באירועים שיזכרו לעד ולכן כדאי לא להתברבר בהחלטות כבדות לבד ומומלץ ליצור קשר עם חברת הפקות שתעזור לכם להפיק את האירוע מהפרט הכי קטן.

אז מהו סדר היום?

כיום, קיימת אופציה ליום חוויתי ומרגש  במיוחד: את היום מתחילים בנסיעה באוטובוס שמח ( כן, בדרך כלל כבר בדרך מתחילה החגיגה והדודות מתחילות לשיר…) הנסיעה מלווה תמיד בנהג אדיב שייקח אתכם עד לירושלים וילווה אתכם במהלך כל היום. לאחר מכן אוכלים ארוחת בוקר בירושלים או באחד מהחניונים המרהיבים שסובבים אותה ומשם ממשיכים את היום.

ארוחת בוקר בירושלים

עם הירידה מהאוטובוס מתחילים בתהלוכה הכוללת מתופפים וכליזמרים אשר לבושים בבגדים חגיגיים ולבנים, תוקעי שופרות וכמובן, הרבה שמחה וריקודים.

תהלוכה הכוללת מתופפים וכליזמרים

התהלוכה תמחיש את מלוא ההתרגשות, השמחה והעוצמה שהיום הזה מביא עימו על ידי נגינה בכלים מיוחדים ותקיעה מרגשת בשופרות ארוכי קרן. במהלך התהלוכה גם תישמע ברכת הכהנים. לאחר מכן ,יש אופציה ללכת להתפלל באחד מבין עשרות בתי הכנסת המדהימים של ירושלים או להגיע ישירות לכותל שם הנער עולה לתורה לראשונה בחייו וקורא את הפרשה שלו בעוד כל בני משפחתו וחבריו מקיפים אותו בחום ואהבה

שם הנער עולה לתורה לראשונה בחייו

בסוף התפילות ניתן ללכת לאחת ממסעדות הפאר שיש לירושלים להציע ושם הנער יכול לקרוא את הדרשה שלו, חבריו ואורחיו יכולים לברך אותו וכמובן- לסיים את היום המרגש בארוחה טובה שתסגור אותו על הצד הטוב ביותר. מזל תוף!!!